مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1396 ساعت 15:102017-11-22اقتصادي

بیماری آنفولانزای پرندگان در اصفهان مشاهده نشده است


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در سال 95 و از ابتدای سال 96 تاکنون محصولات دامی استان به ارزش بیش از 25 میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، شهرام موحدی امروز (چهارشنبه) در آیین تکریم و معارفه رؤسای اداره دامپزشکی شهرستان شهرضا که در محل این اداره برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته در سراسر استان اصفهان بیش از 13 میلیون نوبت سر واکسیناسیون دام انجام شده است.

وی مبارزه با بیماری های مشترک انسان و دام را از جمله مهم ترین رسالت های سازمان دامپزشکی برشمرد و افزود: در همین مدت بیش از 180 تست سل و بیش از 160 هزار خون گیری تب مالت از دام های استان انجام شد.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در 2 سال گذشته مراقبت های بهداشتی با هدف مقابله با بیماری تب برفکی در استان افزایش یافته و در حال حاضر وضعیت خوبی از این نظر در استان حاکم است.

موحدی گفت: تاکنون موردی از ابتلا به بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در استان مشاهده نشده و از این نظر نیز وضعیت مطلوبی در استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: در سال 95 و از ابتدای سال 96 تاکنون محصولات دامی استان به ارزش بیش از 25 میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری آنفولانزای پرندگان در اصفهان مشاهده نشده است

بیماری آنفولانزای پرندگان در اصفهان مشاهده نشده است