مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 07:452017-11-25حوادث

تشکیل گروه سارقان پس از آزادی از زندان


در ادامه اقدامات پلیس آگاهی در کنترل نامحسوس مجرمان سابقه دار و حرفه ای، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت به شیوه کیف قاپی و موبایل قاپی به نام مهرداد.

ج 25ساله اقدام به تشکیل گروه جدیدی از سارقان کیف قاپ و قاپ زن کرده و در قالب گروه های 2 یا سه موتوره، با استفاده از انواع موتورسیکلت های طرح هوندا، ویو و آپاچی اقدام به سرقت در مناطق مختلف شهر تهران می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازابتکار، با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان در تحقیقات پلیسی ضمن شناسایی مخفیگاه مهرداد در منطقه علی آباد، موفق به شناسایی 2بچه محل مهرداد به عنوان همدستان وی به نام های میلاد 23ساله و علی 22ساله شدند؛ در ادامه سه عضو دیگر گروه به نام های میلان 25ساله با 2سابقه دستگیری به اتهام زورگیری و تحت تعقیب پلیس آگاهی، سپهر 18ساله و عماد 21ساله نیز به عنوان دیگر اعضای گروه شناسایی و دستگیری آنها در دستورکار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کشف مقادیر قابل توجهی از کیف های دستیبا شناسایی هر 6عضو گروه سارقان کیف قاپی و موبایل قاپ، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی، 317آبان امسال در 6عملیات جداگانه و همزمان اقدام به دستگیری هر 6متهم کرده و ضمن دستگیری متهمان، در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیر قابل توجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل گروه سارقان پس از آزادی از زندان

تشکیل گروه سارقان پس از آزادی از زندان