مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 10:552017-11-25سياسي

یک هزارم خدمت ایثارگران را جبران نکرده ایم


خدمت به خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان، توفیق الهی است.

- استاندار آذربایجان شرقی گفت: خدمت به خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان، توفیق الهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مجید خدابخش در دیدار با مدیران بنیاد شهید این استان گفت: افتخار می کنیم که استان آذربایجان شرقی،9800 شهید، 1900 آزاده و بیش از 20 هزار جانباز تقدیم آرمان های مقدس انقلاب و نام جمهوری اسلامی کرده است.

وی افزود: با شنیدن آمار شهدا، جانبازان و ایثارگران و مرور خاطرات فداکاری ها و جانفشانی های آنان، مسئولیت مان سنگین تر می شود و باید تمامی مدیران استان در راستای رفع مشکلات این قشر و خانواده های مربوطه، متناسب با قوانین تلاش کنند.

تمامی مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی باید در کنار خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران باشند و به جرأت می توان گفت که تا کنون یک هزارم خدمتی را که باید در قبال ایثار و شجاعت های این عزیزان می بایست انجام می دادیم را انجام نداده ایم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تدوین و تصویب قانون جامع ایثارگران اظهار کرد: اجرای این قانون، کمترین چیزی است که باید از سوی تمامی مدیران استانی رعایت شود.

خدابخش، خدمت به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را توفیقی برای دست اندرکاران دستگاه هایی همچون بنیاد شهید دانست و گفت: خانواده های ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزارم خدمت ایثارگران را جبران نکرده ایم

یک هزارم خدمت ایثارگران را جبران نکرده ایم