مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1396 ساعت 12:552017-12-02اقتصادي

تامین مالی راه آهن گرگان-گنبدکاووس-کلاله تا پایان امسال نهایی می شود


معاون برنامه ریزی وزیر راه و شهرسازی از تعیین تکلیف تامین منابع مالی برای اجرایی شدن طرح ملی راه آهن گرگان-گنبدکاووس-کلاله به عنوان بخشی از راه آهن گرگان-مشهد تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر امینی درحاشیه بازدید از برخی جاده های مواصلاتی گنبدکاووس گفت: یکی از منابع پیش بینی شده برای این امر، افزایش فایناس خارجی طرح برقی کردن راه آهن گرمسار به اینچه برون از یک میلیارد و 200 میلیون دلار به یک میلیارد و 300 میلیون دلار است.

وی خاطرنشان کرد: درصورت موافقت با افزایش 100 میلیون دلاری فایناس خارجی برقی کردن راه آهن گرمسار به اینچه برون توسط شرکت روسی، عملیات اجرایی راه آهن گرگان - گنبدکاووس - کلاله اجرایی می شود.

امینی افزود: درصورت عدم موافقت با افزایش فاینانس که دستور و پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی نیز است، از دیگر منابع فایناس برای اجرایی کردن راه آهن گرگان - گنبدکاووس - کلاله استفاده می شود و درنهایت تا پایان امسال وضعیت تامین منابع مالی این پروژه نهایی می شود.

معاون برنامه ریزی وزیر راه و شهرسازی به اعتبارات امسال حوزه احداث راه های کشور نیز اشاره کرد و گفت: از مجموع 81 هزار میلیارد ریال اعتبارات نقدی و اوراق مشارکت تاکنون 55 هزار میلیارد ریال آن تخصیص و پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی راه آهن گرگان-گنبدکاووس-کلاله تا پایان امسال نهایی می شود

تامین مالی راه آهن گرگان-گنبدکاووس-کلاله تا پایان امسال نهایی می شود