مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1396 ساعت 11:352017-12-03فرهنگي

علیرضا افتخاری و فریدون شهبازیان در اکران یک فیلم + عکس


دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «وقتی برگشتم» به کارگردانی وحید موساییان شامگاه شنبه 11 آذر ماه با حضور علیرضا افتخاری ،فریدون شهبازیان ،احترام برومند و افشین هاشمی در پردیس سینمایی «کوروش» برگزار شد.

- دومین اکران مردمی فیلم سینمایی وقتی برگشتم به کارگردانی وحید موساییان شامگاه شنبه 11 آذر ماه با حضور علیرضا افتخاری ،فریدون شهبازیان ،احترام برومند و افشین هاشمی در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،طبق گزارش رسیده، علیرضا افتخاری خواننده و آهنگساز پیش از آغاز نمایش فیلم طی سخنانی خطاب به تماشاگران گفت: از اینکه در این فصل سرما برای تماشای فیلم وقتی برگشتم آمدید، بسیار تشکر می کنم.

وی ادامه داد: هر اثری و هر هوای فصلی دارد و باید همه ما بتوانیم در هر فصلی، لباس آن فصل را بپوشیم اما گروهی موافق این مسئله نیستند و لباس فصل را به من شما نمی دهند تا بپوشید.

افتخاری با تاکید بر مقاومت در برابر مشکلات گفت: کلید کشف راز نهانی انسان های شکست ناپذیر را باید در روحیه آنها پیدا کرد و امیدوارم شما در هر شرایطی روحیه خود را از دست ندهید، هر چند گروهی می خواهند این روحیه شکست ناپذیر را از من و شما بگیرند.

وی ادامه داد:روحیه شکست ناپذیری در درون همه ما وجود دارد و امیدوارم قدرت امید را از دست ندهید،زیرا قدرت امید در وجود ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا افتخاری و فریدون شهبازیان در اکران یک فیلم + عکس

علیرضا افتخاری و فریدون شهبازیان در اکران یک فیلم + عکس