مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1396 ساعت 13:202017-12-03اقتصادي

انتشار «گفتمان آزادی در مطبوعات عصر مشروطه و انقلاب اسلامی»


کتاب «گفتمان آزادی در مطبوعات عصر مشروطه و انقلاب اسلامی» روانه بازار شد.

- انتشار گفتمان آزادی در مطبوعات عصر مشروطه و انقلاب اسلامی کتاب گفتمان آزادی در مطبوعات عصر مشروطه و انقلاب اسلامی روانه بازار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب به قلم عبدالصمد محمودی و فرنوش شورچه ای در 205 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 22000 تومان توسط نشر علم آفرین به بازار کتاب عرضه شده است.

در معرفی گفتمان آزادی در مطبوعات عصر مشروطه و انقلاب اسلامی عنوان شده است: این کتاب به دنبال بررسی تحول آزادی مطبوعات در کشور نیست بلکه چنان که به نظر می آید، این پژوهش عمدتاً به دنبال فهم فلسفی و اندیشگی معنای آزادی نزد روشنفکران و نخبگان سیاسی و اجتماعی دو انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی ایران است.

این کتابِ تحلیلی در شش گفتار گردآوری و تدوین شده که به اختصار در گفتار اول به بررسی کلی مفهوم آزادی و گفتمان هایی که در دو دوره انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی، گفتمان عمده و مسلط بوده اند، اشاره شده است.

در گفتار دوم، ابتدا تحلیل فلسفی و اندیشگی مفهوم آزادی در اندیشه غرب در سه دوره باستان، قرون وسطی و دوره مدرن بررسی شده و سپس به اختصار به بررسی این مفهوم در تاریخ معاصر ایران بویژه از زمان پیدایش آن در ساحت اندیشه نظری روشنفکران موثر ایرانی پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار «گفتمان آزادی در مطبوعات عصر مشروطه و انقلاب اسلامی»

انتشار «گفتمان آزادی در مطبوعات عصر مشروطه و انقلاب اسلامی»