مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1396 ساعت 11:402017-12-05اجتماعي

فرجیها: برای کاهش جرائم و پیشگیری ابتدا باید متغیرهای تاثیرگذار بر جرم شناسایی شوند


پیشگیری از وقوع جرم یعنی شناسایی متغیرهای تاثیرگذار بر جرم و اتخاذ تدابیر لازم برای تضعیف، کنترل یا خنثی سازی آن که اولین پیام آن، - یک حقوقدان گفت: پیشگیری از وقوع جرم یعنی شناسایی متغیرهای تاثیرگذار بر جرم و اتخاذ تدابیر لازم برای تضعیف، کنترل یا خنثی سازی آن که اولین پیام آن، این است که تا متغیرهای تاثیرگذار بر جرم دستکاری نشوند، هیچ اتفاقی در حوزه کاهش جرایم نخواهد افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد فرجیها در نشست نقش وکیل دادگستری در پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی که در کانون وکلای مرکز برگزار شد، اظهار کرد: مفاهیمی که در مورد وکالت به ذهن افراد می رسد متعارض است؛ مفهوم مثبت از وکالت و وکیل تظلم خواهی از مظلوم است و مفاهیم منفی واسطه گری و دلالی و.

است.

نظرسنجی های انجام شده در ایران نشان می دهد که میزان اعتماد مردم به این نهاد کم است.

وی افزود: اهمیت این بحث از آنجا بیشتر می شود که اگر نهاد وکالت را بخشی از جامعه مدنی بدانیم تحقیقات و مطالعات انجام شده حکایت از این دارد که انتظاراتی که از مداخلات نهادهای رسمی مثل پلیس، دستگاه قضایی و زندان در رابطه با کنترل جرم وجود داشته محقق نشده است.

این وکیل دادگستری تصریح کرد: ورود متدهای تجربی برای سنجش اثربخشی و نتایج این ارزیابی ها حکایت از این داشته که انتظاراتی که از جرم انگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرجیها: برای کاهش جرائم و پیشگیری ابتدا باید متغیرهای تاثیرگذار بر جرم شناسایی شوند

فرجیها: برای کاهش جرائم و پیشگیری ابتدا باید متغیرهای تاثیرگذار بر جرم شناسایی شوند