مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1396 ساعت 23:552017-12-05ورزشي

حضور بدون شکست تیم تکواندوی ایران در مرحله نیمه نهایی/ کره جنوبی حریف ایران شد


تیم تکواندوی ایران با کسب 9 امتیاز کامل از مرحله مقدماتی (گروهی) رقابت های تیمی جام جهانی تکواندو، رقیب تیم کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی شد.

- حضور بدون شکست تیم تکواندوی ایران در مرحله نیمه نهایی/ کره جنوبی حریف ایران شد تیم تکواندوی ایران با کسب 9 امتیاز کامل از مرحله مقدماتی (گروهی) رقابت های تیمی جام جهانی تکواندو، رقیب تیم کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست و یکمین دوره رقابت های تیمی جام جهانی تکواندو 2017 ساحل عاج با حضور هشت تیم برتر جهان در رو گ وه چهار تیمی، از ساعت 13:30 سه شنبه 14 آذر به میزبانی سالن تریچویله شهر آبیجان در ساحل عاج آغاز شد.

تیم ملی ایران که با شش تکواندوکار در این رقابت ها حضور دار توانست با کسب 9 امتیاز کامل مرحله مقدماتی راهی مرحله نیمه نهایی شود.

اما تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده ایران که در گروه دوم این رقابت ها با تیم های ساحل عاج، چین و نیجر هم گروه شده بود در آخرین پیکار مرحله مقدماتی باید با ساحل عاج مبارزه می کرد که با انصراف این تیم از مبارزه برابر تکواندوکاران ایران، در نهایت با سه کسب پیروزی متوالی راهی نیمه نهایی شد.

تیم مل تکواندوی ایران در نخستین گام با نتیجه 58 بر51 برابر چین به برتری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بدون شکست تیم تکواندوی ایران در مرحله نیمه نهایی/ کره جنوبی حریف ایران شد

حضور بدون شکست تیم تکواندوی ایران در مرحله نیمه نهایی/ کره جنوبی حریف ایران شد