مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1396 ساعت 17:102017-12-07سياسي

خروج ملک مجاور کافه نادری از فهرست مزایده ستاد فرمان


«ملک مجاور کافه نادری تا زمان تعیین تکلیف موضوعات اختلافی درباره این ملک و کافه، از فهرست مزایده ستاد فرمان امام (ره) خارج شد.

» - ملک مجاور کافه نادری تا زمان تعیین تکلیف موضوعات اختلافی درباره این ملک و کافه، از فهرست مزایده ستاد فرمان امام (ره) خارج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با انتشار خبری مبنی بر احتمال تخریب دیوار شرقی حیاط کافه نادری، جمعی از مسئولان و متولیان شهری و میراث فرهنگی پیگیری هایی را در این زمینه آغاز کردند، تا از تخریب احتمالی یکی از قدیمی ترین و نوستالژی ترین کافه های تهران به عنوان "تنها کافه ثبت ملی شده در پایتخت" جلوگیری کنند؛ حتی صبح پنج شنبه (16 آذر) رجبعلی خسروآبادی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران شخصا از هتل و کافه نادری بازدید و انجام هر نوع عملیات عمرانی در ضلع جنوبی، شرقی یا غربی هتل نادری را رد کرد.

همچنین علی محمد سعادتی، مدیربافت و بناهای تاریخی تهران نیز با تاکید بر پیگیری این قضیه و رد حضور شهرداری در این زمینه، پیشنهاد داد تا ساختمان هایی که در اختیار نهادهای عمومی، بنیادها و مجموعه های دولتی هستند که نمی توانند عملا بازدهی اقتصادی برای آن مجموعه ها داشته باشند، به گونه ای که خودِ بنیادها علاقه ای یا امکانی برای استقرار فعالیت ها فرهنگی و هنری در آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج ملک مجاور کافه نادری از فهرست مزایده ستاد فرمان

خروج ملک مجاور کافه نادری از فهرست مزایده ستاد فرمان