مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1396 ساعت 17:102017-12-09سياسي

مسئولیت شرعی سازمان اوقاف در قبال موقوفات مردمی


سید عباس صالحی با بیان اینکه باید مراقب بود تا سهم حوزه های دینی و قرآنی از وقف کاهش نیابد، گفت: امروز می توانیم در حوزه های خدمات اجتماعی و فرهنگی با بهره گیری از دیدگاه ها و نظرات کارشناسان و صاحب نظران امر و ابتکارهای جدید، - سهم وقف را در این عرصه مهم و مورد نیاز ارتقاء بدهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با رییس و معاونان سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه با توجه به ماموریت های محوله در سه بخش قرآن، موقوفات و بقاع متبرکه یکی از سازمان های مورد اهمیت و احترام به شمار می رود و گزارشی که از عملکرد این سازمان طی سال های اخیر ارائه شد، نشان دهنده اتفاقات خوبی است که در سطح کلان این سازمان و حوزه های سه گانه رخ داده است.

وی با بیان اینکه باید برای پیشبرد فعالیت ها، برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت داشته باشیم تصریح کرد: برنامه ریزی در سازمان اوقاف در قالب میان مدت و بلند مدت و 5 ساله و توجه به دولت الکترونیک از اتفاقات مثبت این سازمان در سال های اخیر است.

سید عباس صالحی با تاکید بر اینکه باید به سمت حذف مراجعات حضوری مردم به مجموعه سازمان اوقاف و امور خیریه و نوسازی ساختار حرکت کنیم، تاکید کرد: نظام تثبیت اسناد و اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه و شفاف سازی حوزه های مبهم از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت شرعی سازمان اوقاف در قبال موقوفات مردمی

مسئولیت شرعی سازمان اوقاف در قبال موقوفات مردمی