مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1396 ساعت 17:352017-12-09فرهنگي

بازنشر «شب سکوت کویر» شجریان و کلهر


آلبوم موسیقی «شب سکوت کویر» باز نشر می شود.

- آلبوم موسیقی شب سکوت کویر باز نشر می شود.

آلبوم موسیقی شب سکوت کویر به آهنگسازی کیهان کلهر و خوانندگی محمدرضا شجریان بعد از گذشت 20 سال از انتشار اولیه آن در قالب مجموعه گزیده آثار کیهان کلهر باز نشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از مهر، آلبوم شب سکوت کویر به آهنگسازی کیهان کلهر و صدای محمدرضا شجریان سال 73 ضبط شد و سپس در سال 76 ضبط آواز و تدوین آن انجام شد و در سال 77 انتشار آن صورت گرفت.

در این آلبوم که در آواز دشتی و مبتنی بر وسیقی مقامی شمال خراسان است محمدرضا شجریان آواز، کیهان کلهر آهنگ ساز، تنظیم و نوازندهٔ کمانچه و سه تار، حسین بهروزی نیا نوازنده بربط، اردوان کامکار نوازنده سنتور، بیژن کامکار نوازنده دف و دایره، مرتضی اعیان نوازنده تمبک، سیامک نعمت ناصر نوازنده تار، همایون خسروی نوازنده ویولن سل و بهزاد فروهری نوازنده نی حضور داشتند.

همچنین حاج قربان سلیمانی و علیرضا سلیمانی به عنوان نوازندگان دو تار وعلی آبچوری با ساز قوشمه و حسین ببی با دایره از جمله دیگر نوازندگان محلی این اثر بودند.

مجموعه آثار کیهان کلهر در هشت آلبوم تهیه و تنظیم شده اکه برای نخستین بار به شکل نفیس همراه با عکس های کمتر دیده شده از این آهنگساز و نوازنده توسط موسسه فرهنگی هنری ساز آواز به بازار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشر «شب سکوت کویر» شجریان و کلهر

بازنشر «شب سکوت کویر» شجریان و کلهر