مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 09:052017-12-10اقتصادي

اصلی ترین مانع طرح انتقال آب از سدکوچری به ساوه برداشته شد


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلی ترین مانع طرح انتقال سهم آب ساوه از سد کوچری به این شهرستان که موجب تاخیر در روند عملیات اجرایی این پروژه ملی شده بود، - برداشته شد.

محمدرضا منصوری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اجرای این طرح از طریق فاینانس اظهار کرد: در گذشته قرار بر این بود که اجرای این طرح از طریق فایناس خارجی صورت گیرد، اما به دلیل زمان بر بودن اجرای طرح با فاینانس خارجی، اجرا از طریق فاینانس داخلی در دستور کار قرار گرفت.

وی از تایید نهایی فاینانس داخلی به منظور خرید و تامین لوله های مورد نیاز خط انتقال آب خبر داد و گفت: با مشارکت بانک پارسیان و بانک مرکزی لوله مورد نیاز برای اجرای این طرح تامین و در اختیار وزارت نیرو به عنوان مجری قرار خواهد گرفت.

این نماینده مردم در خانه ملت تامین لوله مورد نیاز این پروژه از طریق فاینانس داخلی را گامی در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بیان کرد و با اشاره به تولید و ساخت این لوله ها در یکی از کارخانجات شهرستان ساوه اظهار کرد: با تولید لوله های مورد نیاز این طرح در شهرستان ساوه علاوه بر حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال، ارزآوری ایجاد شده و ارزش افزوده متاثر از تولید نیز در شهرستان هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین مانع طرح انتقال آب از سدکوچری به ساوه برداشته شد

اصلی ترین مانع طرح انتقال آب از سدکوچری به ساوه برداشته شد