مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 12:402017-12-10اقتصادي

فارسی نیک؛ بازار مولوی در دنیای مجازی


از گذشته تاکنون بسیاری از خانوارها، صاحبان کسب وکار، شرکت ها و سازمان ها به منظور دسترسی به قیمت مناسب ‏تر کالاهای مصرفی، بازار مولوی را برای خرید عمده انتخاب می‏ کردند.

- با شکل‏ گیری شیوه‏ های نوین در خرده ‏فروشی کالاهای مصرفی، بازار مولوی به تدریج فروغ گذشته را از دست داده و سهم خود از تبادلات اقتصادی را به رقبای قدرمند واگذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، عمده فروشی آنلاین فارسی نیک" یکی از پروژه هایی است که راه ‏حل‏ نوینی در بستر تجارت الکترونیک را به مشتریان کالاهای مصرفی ارائه می کند.

فارسی نیک پس از حدود یک سال از زمان راه اندازی وب سایت خود در زمینه فروش اینترنتی و عمده موادغذایی، شوینده و بهداشتی، توانسته است به بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در حوزه عمده فروشی موادغذایی تبدیل شود.

مجموعه فارسی نیک خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می ‏دهد تا بتوانند با صرف کمترین زمان، بیشترین رضایت را از خرید خود کسب کنند.

مشتریان عمده موادغذایی می توانند با ورود به وب سایت فارسی نیک و مقایسه محصولات شرکت ها با یکدیگر، کالای مورد نظر خود را پیدا کرده و با مشاهده اطلاعات و قیمت محصول سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارسی نیک؛ بازار مولوی در دنیای مجازی

فارسی نیک؛ بازار مولوی در دنیای مجازی