مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 15:002017-12-10بين الملل

آل خلیفه: شاهد نقش تخریبی ایران در یمن، سوریه و بحرین هستیم


وزیر خارجه بحرین در اظهاراتی بی اساس مدعی شد که شبه نظامیان یمن تلاش می کنند یک دولت تروریستی تحت امر ایران تشکیل دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از الشرق الاوسط، خالدبن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین در سیزدهمین نشست گفت وگوی منامه که در پایتخت بحرین برگزار شد، گفت: امنیت و ثبات منطقه با چالش های زیادی روبرو است و در راس این چالش ها و مشکلات، انتشار تروریست ها که برخی اطراف از آنها حمایت می کنند، قرار دارد.

وی مدعی شد: شبه نظامیان یمن هیچ نقش سازنده ای در یمن ایفا نکردند، علیه نظام قانونی برخواستند و تلاش کردند تا یک دولت تروریستی تحت امر ایران را تاسیس کنند اما ما اجازه نخواهیم داد و با تمام قدرت با این امر مقابله می کنیم.

وزیر خارجه بحرین در رابطه با حزب الله لبنان نیز مدعی شد: حزب الله به قوانین لبنان احترام نمی گذارد و به خواسته های ملت لبنان پایبند نیست بلکه دستوراتش را از ایران می گیرد، سلاح و مواد منفجره قاچاق می کند، تروریست ها را آموزش می دهد تا عملیات تروریستی در بحرین، کویت و دیگر کشورها انجام دهند و دلیل اصلی تداوم بحران سوریه است.

خالدبن احمد با انتقاد از نقش ایران در منطقه مدعی شد: ایران از شبه نظامیان تروریستی حمایت می کند و در منطقه ناامنی و بی ثباتی ایجاد می کند و ما به وضوح شاهد نقش تخریبی ایران در یمن، سوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل خلیفه: شاهد نقش تخریبی ایران در یمن، سوریه و بحرین هستیم

آل خلیفه: شاهد نقش تخریبی ایران در یمن، سوریه و بحرین هستیم