مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1396 ساعت 15:452017-12-10سياسي

با ساخت وساز کنار ساحل، دریا را به یک مرداب تبدیل نکنیم


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: دریا و ساحل یک حق عمومی است و ساخت وساز در بستر دریا به معنای تبدیل دریا به یک مرداب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد عامری سیاهویی در نطق پیش از دستور بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: یکی از مهم ترین شاخصه های حکومت اسلامی در فرمایشات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ضرورت قانون گرایی و پرهیز از قانون شکنی و قانون گریزی است.

وی افزود: در حکومت اسلامی همه به ویژه متولیان امور مردم باید تابع قانون باشند و قانون را اجرا کنند، چرا که ازنظر تعالیم اسلام قانون برای عمل است نه برای شعار.

اگر قرار باشد قانون به حیطه عمل نیاید، بود و نبود آنچه فرقی دارد و باید تفاوتی بین این قوانین بلا عمل با آن قوانینی که در لابلای کتب و بخشنامه ها محصور و زندانی ماندند و غبار فراموشی بر آن ها نشسته وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از بزرگ ترین مشکلات ما در بندرعباس نقض قانون است و شگفت انگیزتر اینکه بنام توسعه شهر و تقویت المان های شهری بدون در نظر گرفتن الزامات محیط زیستی با نقض حریم 60 متری دریا و با زد و بندهای پشت پرده در بندرعباس با پدیده ساحل فروشی مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ساخت وساز کنار ساحل، دریا را به یک مرداب تبدیل نکنیم

با ساخت وساز کنار ساحل، دریا را به یک مرداب تبدیل نکنیم