مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1396 ساعت 17:402017-12-14سياسي

تاکید بر بودجه ریزی عملیاتی در پروژه ملی راه آهن بوشهر_شیراز


عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر ضرورت تامین مالی پروژه ملی راه آهن بوشهر_شیراز، از تلاش برای اخذ اعتبار برای تسریع در تکمیل این پروژه در بودجه 97 خبر داد.

- شهرام کوسه غراوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری جزییات سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به استان بوشهر، گفت: کمیسیون عمران مجلس با دعوت استاندار و نمایندگان استان بوشهر برای بررسی مشکلات راه آهن بوشهر_شیراز به این استان سفر کردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در مورد نحوه اتمام پروژه راه آهن شیراز _بوشهر و چگونگی تامین مالی آن بحث و بررسی های بسیار صورت گرفته است، افزود: هر چند این پروژه پیشرفت فیزیکی داشته اما قابل قبول نبوده و برای تسریع در تکمیل آن باید فاینانس خارجی جذب شود.

نماینده مردم مینودشت، کلاله و گالیکش در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه طول کل مسیر راه آهن بوشهر_شیراز 450 کیلومتر است، تصریح کرد: باید سازوکار و بسترهای لازم برای جذب فایناس خارجی برای پروژه های ملی همچون راه آهن بوشهر_شیراز در نظر گرفته شود.

کوسه غراوی با بیان اینکه سرمایه گذار چینی برای پروژه مذکور در نظر گرفته شده است، گفت: فراهم نبودن سازوکارها امکان حضور سرمایه گذار خارجی را فراهم نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر بودجه ریزی عملیاتی در پروژه ملی راه آهن بوشهر_شیراز

تاکید بر بودجه ریزی عملیاتی در پروژه ملی راه آهن بوشهر_شیراز