مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 10:502017-12-17اجتماعي

پژوهشکده اجتماعی شهری در استان البرز تاسیس می شود


معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: شناخت بهتر از وضعیت استان و مهمترین معضلات و مشکلاتی که این استان در حوزه های علوم انسانی و زیست محیطی با آن روبه روست، - تدوین شبکه برنامه گروه برنامه ریزی و توسعه شهری مطابق با ویژگی های شهری استان البرز و نیازهای جامعه شهری استان و شناسایی و احصاء حوزه های جدید انجام فعالیت های پژوهشی و تنوع بخشی به کارکردهای پژوهشی واحد، مطابق با نیازهای استان البرز از جمله برنامه هایی است که در جهاد دانشگاهی البرز دنبال می شود.

مهشید منزوی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح مهمترین دستاورد پژوهشی جهاد دانشگاهی استان البرز به طرح پیمایش ملی خانواده اشاره کرد و گفت: این طرح در سال گذشته با موفقیت مسیر اجرا را پیموده است و به زودی با تایید پرسشنامه توسط ناظرین، داده های مورد نیاز جمع آوری خواهد شد.

منزوی افزود: علاوه بر طرح پیمایش ملی خانواده، عملکرد مناسب گروه پژوهشی آسیب شناسی اجتماعی در سال گذشته امکان آن را فراهم آورد که این گروه در ارزیابی به عمل آمده، جایگاه مناسبی در میان گروه های علوم انسانی به دست آورد.

وی به دیگر دستاوردهای پژوهشی جهاد دانشگاهی البرز اشاره و اعلام کرد: مشارکت در اجرای طرح نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز با همکاری معاونت فرهنگی واحد با حداکثر صحت و دقت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده اجتماعی شهری در استان البرز تاسیس می شود

پژوهشکده اجتماعی شهری در استان البرز تاسیس می شود