مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 15:512017-12-18سياسي

معرفی کتاب؛ «جنگ علیه انقلاب»؛ روایتی از آنچه بر انقلاب مردم یمن گذشت


کتاب «جنگ علیه انقلاب» نوشته سعدالله زارعی، جواد مددی و مسلم نیکخواه از سوی موسسه مطالعات اندیشه سازان نور به چاپ رسید.

- جنگ علیه انقلاب ؛ روایتی از آنچه بر انقلاب مردم یمن گذشت کتاب جنگ علیه انقلاب نوشته سعدالله زارعی، جواد مددی و مسلم نیکخواه از سوی موسسه مطالعات اندیشه سازان نور به چاپ رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کتاب جنگ علیه انقلاب نوشته سعدالله زارعی، جواد مددی و مسلم نیکخواه از سوی موسسه مطالعات اندیشه سازان نور به چاپ رسید.

پژوهشگران مؤسسه مطالعات اندیشه سازان نور، مقالات و پژوهش های زیادی را در خصوص تحولات یمن و جنگ عربستان علیه این کشور به رشته تحریر در آوردند.

با توجه به انبوه مقالات و پژوهش ها، این مؤسسه در صدد برآمد بخشی از مقالات و پژوهش ها را که در بازه زمانی یک صد روز اول جنگ نوشته شده اند، به صورت کتاب منتشر نماید.

بنابراین کتاب حاضر شامل چندین مقاله است که ضمن بررسی آراء و افکار زیدیه و انصارالله در یمن، به بررسی یکصد روز اول جنگ عربستان علیه یمن نیز پرداخته و با تحولات روز این کشور پیش رفته است.

 در چکیده ای از کتاب می خوانیم:  انصارالله که در تحولات انقلاب 2011 یمن نقش عمده ای داشت، با دخالت عربستان و طرح مبادره خلیجی به حاشیه رانده شد و انقلاب مصادره و منصور هادی رییس جمهور گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی کتاب؛ «جنگ علیه انقلاب»؛ روایتی از آنچه بر انقلاب مردم یمن گذشت

معرفی کتاب؛ «جنگ علیه انقلاب»؛ روایتی از آنچه بر انقلاب مردم یمن گذشت