مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1396 ساعت 10:312017-12-19ورزشي

سردار آزمون: آرزوی دیدار با رهبری و سردار سلیمانی را دارم


سردار آزمون بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال در دیدار با امام جمعه گنبدکاووس، دیدار با رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی را دو آرزوی بزرگ خود در زندگی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از گنبدکاووس، سردار آزمون زاده 11 دی 1373 در شهر گنبدکاووس و امید اول گل زنی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه است.

او که فوتبال خود را از شهرستان گنبدکاووس و زیر نظر محمود سیدی مربی نام آشنای فوتبال این شهر آغاز کرده بود پس از حضور در تیم سپاهان اصهفان در مهر 1391 از باشگاه سپاهان به تیم روبین کازان روسیه رفت و نخستین گل خود در تیم بزرگسالان روبین کازان را در دیدار برگشت لیگ اروپا برابر تیم مولده به ثمر رساند.

سردار آزمون در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و دو گل به ثمر رساند و در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه 2012 در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن 7 گل در 6 بازی، به مقام آقای گلی این تورنمنت دست یافت.

وی در جام ملت های آسیا 2015 در میان ملی پوشان ایران حضور داشت و موفق شد دو گل به ثمر برساند و یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی به شمار می آمد و در 22 خرداد 1396 تیم ملی فوتبال ایران با گل سردار آزمون در مقابل ازبکستان بعد از برزیل و روسیه به عنوان سومین تیم جهان به جام جهانی 2018 روسیه پیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار آزمون: آرزوی دیدار با رهبری و سردار سلیمانی را دارم

سردار آزمون: آرزوی دیدار با رهبری و سردار سلیمانی را دارم