مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1396 ساعت 15:352017-12-28سياسي

آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی آینده نگر بود


رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی آینده نگر بود، عنوان کرد: این آینده نگری در جریان انقلاب، فرماندهی جنگ تحمیلی، - تاسیس دانشگاه آزاد و متروی تهران نمایان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی در همایش بررسی شخصیت و اندیشه آیت الله هاشمی رفسنجانی که امروز در سالن همایش های غدیر استان قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز به دیدار آیت الله العظمی وحید خراسانی رفتم و ایشان در خصوص آقای هاشمی گفتند وی مردی بزرگ و مردمی بود و من همیشه به یاد ایشان هستم و امام خمینی(ره) بسیار به ایشان اعتماد داشتند و مورد اطمینان ایشان بود.

رییس شورای شهر تهران در ادامه به سیر زندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخت و با بیان اینکه ایشان شخصیتی آینده نگر بودند، بیان کرد: آیت الله هاشمی در جریان انقلاب، تثبیت انقلاب و فرماندهی جنگ آینده نگر بودند و در همان زمان موضوع دانشگاه آزاد را در سال 1361 در نمازجمعه مطرح کردند؛ ایشان تا آخر عمر نیز روی مدیریت آن حساس و آن را به صورت عدالت محور اداره کردند.

هاشمی ادامه داد: در زمان اوج جنگ ایت الله هاشمی موضوع مترو تهران را مطرح کرد که نشان از آینده نگری ایشان داشت و اکنون می بینید اگر مترو در تهران نبود، مشکلات بسیار بزرگی گریبانگیر تهران میشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی آینده نگر بود

آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی آینده نگر بود