مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1396 ساعت 18:412017-12-28سياسي

آیت الله هاشمی رفسنجانی همیشه نگران انقلاب اسلامی بود


رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی همیشه نگران انقلاب بود، گفت: این شخصیت در روزهای پایانی عمر خود نیز همچنان برای حفاظت از دستاوردها و تحقق آرمان ها محکم و استوار ایستاده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی ظهر امروز در همایش بررسی شخصیت و اندیشه آیت الله هاشمی رفسنجانی که در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، از شکر به عنوان عامل توسعه وجودی انسان نام برد و اظهار کرد: با فعالیت های علمی و عمل صالح نیز انسان می تواند به توسعه وجودی برسد.

وی با تأکید بر اینکه لزوم توسعه وجودی به حقیقت انسان ها برمی گردد، اضافه کرد: افرادی همانند آیت الله هاشمی رفسنجانی برای رسیدن به تکامل روح خود را توسعه می دهند؛ این شخصیت ها در طول زندگی خود یک فرد هستند اما به صورت مستمر در حال پیشرفت بوده و جایگاه خود را ارتقا می بخشند.

رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا از نقش آفرینی آیت الله هاشمی رفسنجانی در بخش های مختلف نظام اسلامی یاد کرد و ادامه داد: این شخصیت در دورانی با فرماندهی توانمند خود توانست در دفاع مقدس موفق باشد و در دورانی دیگر در سازندگی کشور به نتایج مورد نظر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله هاشمی رفسنجانی همیشه نگران انقلاب اسلامی بود

آیت الله هاشمی رفسنجانی همیشه نگران انقلاب اسلامی بود