مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1396 ساعت 10:202017-12-30حوادث

اعدام دزدان مسلح سوپرمارکت ها


متهمان که همگی معتاد بودند مدعی شدند که به صورت گردشی برای هر سرقت وارد عمل می شدند و در هر دزدی 500 هزار تا یک میلیون تومان به دست آورده و آن را صرف خرید مواد کرده اند.

- چهار سارق مسلح که در مدت 10 روز 24 بار از مغازه ها و سوپرمارکت های تهران، پاکدشت و ورامین دزدی کرده بودند، در زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شدند به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه ایران، رسیدگی به این پرونده از 23 آذر سال گذشته و در پی سرقت های مسلحانه سریالی از سوپرمارکت ها و مغازه ها در تهران و چند شهرستان اطراف آن در دستور کار تیم تحقیق قرار گرفت.

تحقیقات نشان می داد در همه این سرقت ها، سه مرد نقابدار درحالی که کلت کمری و سلاح سرد به دست داشتند وارد سوپرمارکت ها و مغازه ها در منطقه افسریه شده و با تهدید فروشندگان، صندوق مغازه ها را غارت می کردند.

در حالی که در مدت 10 روز 18 سرقت در تهران و 6 دزدی مشابه از سوپرمارکت ها و مغازه های پاکدشت و ورامین گزارش شده بود کارآگاهان دریافتند این سرقت ها توسط یک باند انجام می شود.

همچنین در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که سوپرمارکت ها و رستوران هایی مورد حمله این دزدان قرار گرفته بود که در ساعت پایانی شب باز بودند.

از آنجا که مردان نقابدار خشن تنها در یک شب و از ساعت 23 تا یک بامداد 9 مغازه را مورد سرقت مسلحانه قرار داده بودند کارآگاهان تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعدام دزدان مسلح سوپرمارکت ها

اعدام دزدان مسلح سوپرمارکت ها