مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1396 ساعت 12:002017-12-30سياسي

گزارشی از خروج بانک ها از بنگاه داری به مجلس ارائه نشده است


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:دولت از برنامه منسجمی برای ساماندهی بدهی های خود برخوردار نیست.

- غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره موضوع خروج بانک ها از بنگاه داری گفت: با وجود اینکه وزیر اقتصاد دولت یازدهم از سال 93 مهلت 4 ساله ای را تعیین کرده بود تا 7 بانک دولتی از فعالیت های بنگاه داری خارج شوند اما با گذشت 3 سال از مهلت تعیین شده در این زمینه گزارشی ارائه نشده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت از برنامه منسجمی برای ساماندهی بدهی های خود برخوردار نیست، ادامه داد:در اسفند ماه سال 1393 میزان بدهی شرکت های دولتی 380هزار میلیارد تومان بوده که در دی ماه سال 1395 این میزان به حدود 600هزار تا 700 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

عدم پرداخت بدهی های دولت به ایجاد تنگنای مالی برای فعالان اقتصادی منجر می شود نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی افزود: عدم پرداخت بدهی های مذکور از سوی دولت به مشکلات منجر می شود که می توان به ایجاد تنگنای مالی برای فعالان اقتصادی اشاره کرد که بطور طبیعی به افزایش معوقات بانکی و کاهش فعالیت های اقتصادی منتهی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از خروج بانک ها از بنگاه داری به مجلس ارائه نشده است

گزارشی از خروج بانک ها از بنگاه داری به مجلس ارائه نشده است