مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1396 ساعت 17:252018-01-01سياسي

جذب سرمایه گذاری در پروژه فرودگاه قم نیازمند ارائه مشوق های دولتی است


استاندار قم با اشاره به پیگیری های مسئولان استان برای فراهم نمودن بسترهای جذب بخش خصوصی در اجرای فرودگاه قم اظهار کرد: جذب سرمایه گذاری در این پروژه نیازمند ارائه ی مشوق های دولتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مهدی صادقی در جلسه پیگیری مسائل فرودگاه قم با بیان اینکه چشم انداز مسئولان استان الحاق مجموعه فرودگاه قم به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان است، گفت: مدیران استان باید با استفاده از ظرفیت های ملی این مسئله را محقق کنند.

وی ارائه مشوق های لازم به بخش خصوصی جهت اجرای پروژه ی فرودگاه قم را ضروری دانست و با اشاره به بعضی قوانین دست و پا گیر برای ارائه این مشوق ها افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید نسبت به رفع قوانین مزاحم اقدام کنند.

معاون امور عمرانی استاندار قم نیز در این جلسه با اشاره به تشکل پرونده در دبیرخانه مناطق آزاد کشور گفت: در صورت تصویب واگذاری فرودگاه قم به منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در شورای عالی مناطق آزاد، این پرونده برای تصویب نهایی در هیئت دولت مطرح خواهد شد.

محسن بهشتی با بیان اینکه تعیین تکلیف زمین فرودگاه قم مهمترین بحث برای جذب سرمایه گذاران در اجرایی نمودن این طرح است، ادامه داد: اخذ سند و مجوزهای لازم جهت تامین زیرساخت ها شرایط دولت در مذاکره با بخش خصوصی را تسهیل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب سرمایه گذاری در پروژه فرودگاه قم نیازمند ارائه مشوق های دولتی است

جذب سرمایه گذاری در پروژه فرودگاه قم نیازمند ارائه مشوق های دولتی است