مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1396 ساعت 10:412018-01-02ورزشي

اعزام کاراته کاهای قم به لیگ جهانی 2018


کاراته کاهای ملی پوش استان قم در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران بهمن ماه به رقابت های مرحله نخست لیگ جهانی کاراته اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، کاراته کاهای که اوایل سال 1396 در ترکیب تیم منتخب کاراته ایران راهی رقابت های لیگ جهانی 2017 کاراته شده و موفق به کسب دو مدال این پیکارها شدند بار دیگر در جمع ملی پوشان کشورمان برای اعزام به لیگ جهانی قرار گرفتند.

این دو کاراته کا امیر مهدی زاده و سعید علی پور هستند، در حالی که امیر مهدی زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم لیگ جهانی 2017 در فروردین ماه سال جاری به میزبانی شهر دوبی امارات با حریفان خود به رقابت پرداختند و با ایستادن در جایگاه سوم به مدال برنز رسید.

سعید علی پور نیز دیگر ملی پوش کاراته استان قم بود که فروردین ماه امسال در وزن منهای 60 کیلوگرم با حریفان شرکت کننده در لیگ جهانی به رقابت پرداخت و به عنوان یکی از شگفتی سازان این مسابقات با شکست تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت.

برای حضور در لیگ جهانی 2018 کاراته که بهمن ماه امسال به میزبانی شهر پاریس فرانسه به انجام می رسد، تاکنون دو مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان برگزار شده و سعید علی پور به همراه امیر مهدی زاده از قم در این اردو برای رویارویی با حریفان خارجی آماده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کاراته کاهای قم به لیگ جهانی 2018

اعزام کاراته کاهای قم به لیگ جهانی 2018