مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1396 ساعت 12:102018-01-03اقتصادي

2000 دستگاه خودروی ثبت سفارش آرشیوی متعلق به کیست؟


بعد از مدت ها بسته بودن سایت ثبت سفارش واردات خودرو، بلاخره این سایت باز شد.

تا قبل از بسته شدن سایت ثبت سفارش، میزان واردات خودرو چه به لحاظ تعداد و چه به لحاظ مبلغی در چهار ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیری را نشان می داد و این رشد، - خبر از یک رانت اطلاعاتی در بازار خودروهای وارداتی می داد.

حالا شواهد موجود، خبر از یک رانت اطلاعاتی دیگر می دهند! به گزارش" در سایت تابناک اقتصادی منتشر شد به صورت مفصل به بررسی این موضوع پرداختیم.

در آن مطلب عنوان شد که که در چهار ماهه نخست سال جاری واردات خودرو به میزان 55 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است! حالا با باز شدن سایت ثبت سفارش ابعاد جدیدی از یک رانت اطلاعاتی رونمایی شده است.

طبق تصمیمی که اتخاذ شد، تعرفه های جدیدی برای واردات خودرو اعلام شد و بر اساس این تعرفه های جدید تمامی واردکنندگان خودرو می توانند اقدام به واردات کنند و همچنین تمامی خودروهای قبلی که در گمرک متوقف شده نیز باید طبق تعرفه های جدید وارد کشور شوند.

این شرایط در حالی رخ می دهد که شواهد نشان می دهد برخی از افراد با آگاهی از اینکه سامانه ثبت سفارش بسته خواهد شد، اقدام به ثبت سفارش خودرو به تعداد بسیار بالایی نموده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 دستگاه خودروی ثبت سفارش آرشیوی متعلق به کیست؟

2000 دستگاه خودروی ثبت سفارش آرشیوی متعلق به کیست؟