مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1396 ساعت 15:562018-01-07بين الملل

نیویورک تایمز: توییت های ترامپ، اعتبار آمریکا را در معرض خطر قرار داده است


روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی به پیام های توییتری جنجال برانگیز دونالد ترامپ اشاره کرد و نوشت که تهدیدات توییتری ترامپ، اعتبار آمریکا را در معرض خطر قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، از همان روزهای اول آغاز به کار، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در پست های توییتری خود به شمار زیادی از کشورها حمله کرده است و معترضان را ترغیب به سرنگونی دولت ایران کرده است، تهدید به از بین بردن کره شمالی کرده است و خواستار قطع کمک به فلسطینیان شده است و سال 2018 را نیز به همان رویه سال گذشته در پیش گرفته است.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با این مقدمه نوشت، با گذشت یکسال از انتصاب ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا، همه جهان در تلاش هستند تا پی ببرند که ترامپ بیش از آنکه عمل کند، حرف می زند و بیشتر شبیه به یک ببر کاغذی است.

این گزارش ادامه داد، کشورها مطمئن نیستند که بتوانند اظهارات توییتری ترامپ را اظهارنظرات سیاسی در نظر بگیرند یا اینکه در ایمنی کامل این پیام ها را نادیده بگیرند.

حال اگر تهدیدات توییتری ترامپ، توهم و خیال باشد، اعتبار آمریکا چه می شود؟ ریچارد هاس رییس اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا در نیویورک اخیراً برخی از توییت های جنگ طلبانه ترامپ را مورد اشاره قرار داد و گفت: این فرمانده کل قوای ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: توییت های ترامپ، اعتبار آمریکا را در معرض خطر قرار داده است

نیویورک تایمز: توییت های ترامپ، اعتبار آمریکا را در معرض خطر قرار داده است