مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1396 ساعت 11:102018-01-08فناوري

چگونه از اطلاعات شخصی تلفن همراه مراقبت کنیم؟


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی گفت: با توجه به گسترش تجهیزات فن آوری اطلاعات محافظت از اطلاعات شخصی تلفن همراه ضروری است.

- سرهنگ علی محمدپور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: امروزه با گسترش روزافزون فن آوری اطلاعات و تجهیزات مدرن، مراقبت از اطلاعات موقعیتی و شخصی در تلفن های همراه از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: یکی از این امکانات قابلیت عکس برداری حرفه ای و موقعیت یابی عکس های گرفته شده است که بر روی گوشی های موبایل تعبیه و روز به روز در حال پیشرفت و ارتقاء امکانات جانبی آن است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی تصریح کرد: شهروندان در این خصوص باید توجه داشته باشند که اگر علاقمند به عکاسی با تلفن شخصی خودشان هستند و نمی خواهند اطلاعات موقعیتی آنها توسط عکس گرفته شده منتشر شود، بهتر است گزینه های مربوط به GPS Camera را غیرفعال کنند.

محمدپور بیان کرد: وقتی شخصی در حال عکاسی با موبایل خود است دوربین اطلاعات موقعیتی شخص موردنظر را توسط GPS دریافت کرده و ضمیمه تصویر می کند و برخی اطلاعاتی مانند؛ نام تلفن و نوع دوربینی که با آن تصویر ثبت شده نیز همراه تصویر گرفته شده ذخیره می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه از اطلاعات شخصی تلفن همراه مراقبت کنیم؟

چگونه از اطلاعات شخصی تلفن همراه مراقبت کنیم؟