مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1396 ساعت 11:502018-01-08فرهنگي

منیژه حکمت: نمی خواهم سیاهی لشگر جشنواره باشم


منیژه حکمت کارگردان «جاده قدیم» یکی از آثار سی و ششمین جشنواره فیلم فجر درباره شباهت یا تفاوت فضای فیلمش با دو فیلم قبلی خود، می گوید: «همیشه دغدغه هایم را درخصوص معضلات اجتماعی به تصویر کشیده ام و «جاده قدیم» هم همان تداوم همان دیدگاه، - منیژه حکمت کارگردان جاده قدیم یکی از آثار سی و ششمین جشنواره فیلم فجر درباره شباهت یا تفاوت فضای فیلمش با دو فیلم قبلی خود، می گوید: همیشه دغدغه هایم را درخصوص معضلات اجتماعی به تصویر کشیده ام و جاده قدیم هم همان تداوم همان دیدگاه، تفکر و اندیشه است اما در یک بستر اجتماعی متفاوت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،این تهیه کننده و کارگردان سینمای ایران پس از یازده سال بار دیگر در مسند کارگردانی یک فیلم نشسته و جاده قدیم را در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش خواهد گذاشت.

حکمت که پیش از این زندان و زنان و سه زن را در کارنامه کارگردانی خود داشته، جاده قدیم را با حضور مهتاب کرامتی و فرهاد اصلانی در سکوت کامل خبری جلوی دوربین برد و آن را در جشنواره فیلم به معرض قضاوت داوران و مردم خواهد گذاشت.

او درباره شباهت یا تفاوت فضای فیلمش با دو فیلم قبلی خود می گوید: همانطور که قبلا گفتم خیلی کارگردان حرفه ای نیستم و دغدغه هایم را در خصوص معضلات اجتماعی و با هدف ایجاد یک جریان فکری، به تصویر می کشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منیژه حکمت: نمی خواهم سیاهی لشگر جشنواره باشم

منیژه حکمت: نمی خواهم سیاهی لشگر جشنواره باشم