مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1396 ساعت 13:202018-01-11سياسي

آیت الله جوادی آملی: آیت الله هاشمی همواره بر عهد خود با نظام و مردم استوار ماند


یک استاد حوزه با بیان اینکه امروز همه از عقلانیت و اعتدال آیت الله هاشمی می گویند، گفت: آیت الله هاشمی همواره بر عهد خود با نظام و مردم استوار ماند.

- او مردم را بزرگ می دید و از مردم و برای مردم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مرتضی جوادی آملی در مراسم سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی در مدرسه شهید مطهری اظهار کرد: حضور مردم از طبقات و اقشار مختلف، علما و روحانیون، مسئولان نظام، اساتید، طلاب و دانشجویان برای قدردانی از مجاهدت ها و خدمات خالصانه سربازی است که از یک روستای گمنام به میدان آمد و در عالی ترین کرسی های نظام قرار گرفت و خادمانه برای اسلام انقلاب و نظام جانفشانی کرد و به تعبیر امام تا نزدیک شهادت پیش رفت.

وی در ادامه با بیان اینکه آیت الله هاشمی در راه اسلام و انقلاب همه خطرات را به جان خرید افزود: او در فراز و فرودهای انقلاب با عهدی که با امام(ره)، نظام و مردم بسته بود، تخطی نکرد.

سخن آیت الله هاشمی از ابتدا تا انتها همواره اسلام، نظام، انقلاب و رساندن ایران به جایگاه رفیع و شایسته این ملت بود و همواره بر عهد خود استوار ماند.

این استاد حوزه با اشاره به پیام رهبر انقلاب به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی تصریح کرد: در این پیام رهبری تاکید دارند که با وجود اختلاف نظر و تفاوت در اجتهاد، پیوند محبت این دو نفر به هیچ وجه گسیخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جوادی آملی: آیت الله هاشمی همواره بر عهد خود با نظام و مردم استوار ماند

آیت الله جوادی آملی: آیت الله هاشمی همواره بر عهد خود با نظام و مردم استوار ماند