مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 11:412018-01-13سياسي

با خوانندگی سالار عقیلی ارکستر ملی ایران به سمنان می رود


ارکستر ملی ایران در ادامه سفرهای استانی خود 29 دی به سمنان سفر می کند و کنسرتی را در این شهر روی صحنه می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی 29 دی ماه ساعت 18 در سالن هلال احمر سمنان به اجرای برنامه می پردازد.

در این برنامه 18 قطعه اجرا می شود؛ دو قطعه ایران و تبریز در مه با اشعاری از افشین یداللهی و آهنگسازی بابک برزین، ایران جوان با آهنگسازی پیمان سلطانی و شعر بیژن ترقی، خوشه چین از روح الله خالقی  با شعر کریم فکور، افسون سخن از نصرالله زرین پنجه و شعر نظام فاطمی از قطعات این اجرا هستند.

در لیست قطعات اجرای ارکستر ملی ایران می توان به نغمه نوروزی اثر روح الله خالقی و شعر رهی معیری، ساغر از همایون خرم و شعرمعینی کرمانشاهی، شکوه گل از عبدالکریم مهر افشان، از خون جوانان لاله دمیده از عارف قزوینی و جام مدهوشی از علی تجویدی با شعر بیژن ترقی اشاره کرد.

همچنین در این اجرا 3 قطعه ساخته ابوالفضل صادقی نژاد با اشعار محمد رضا یار؛ گلرخ ، از تنهایی گریه مکن و مرا رها مکن و قطعه سپید و سیاه به آهنگسازی نسیم شاملو با اجرای پیانو حریر شریعت زاده اجرا می شود.

ارکستر ملی ایران در این کنسرت 4 قطعه بی کلام نیز اجرا می کند؛ 2 قطعه سرود گل و سبکبال از حسین دهلوی، دو نغمه بختیاری از روح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خوانندگی سالار عقیلی ارکستر ملی ایران به سمنان می رود

با خوانندگی سالار عقیلی ارکستر ملی ایران به سمنان می رود