مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1396 ساعت 12:452018-01-15اجتماعي

برگزاری دوره های آموزشی کلاسیک ویژه کودکان کار


مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری دوره های ورزشی و آموزشی کلاسیک ویژه کودکان کار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا قدیمی درباره برگزاری دوره های ورزشی و آموزشی کلاسیک با همکاری سازمان ورزش و موسسه هنرهای رزمی سبک نیرو گفت: برای تقویت روحیه نشاط کودکان کار و ایجاد بستری مناسب برای فرار از موقعیت های تنش زا و سختی های کار، اقدام به برگزاری کلاس های ورزشی شد.

وی، هدف از برگزاری این دوره های ورزشی و آموزشی را افزایش رشد روحی و معنوی و همچنین کشف و توسعه توانایی های شخصی کودکان کار و خیابان تحت پوشش مراکز پرتو عنوان کرد.

قدیمی با اشاره به مسئولیت پذیری در قبال کودکان کار افزود: همه ما به عنوان یک وظیفه انسانی در مقابل وضیعت و شرایط بحرانی کودکان کار مسئولیم، کودکان سرمایه و ثروت هر جامعه ای هستند که باید با توجه به حساسیت روحی آنها ، مورد حمایت ویژه قرار گیرند که مدیریت شهری با استفاده از زیر ساخت ها و امکانات موجود توانسته است تا حدی نسبت به این موضوع ادای دین کند.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح ساماندهی کودکان در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی شهر تهران (مراکز پرتو) در راستای سیاست های مدیریت شهری مبنی بر پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محلات آسیب پذیر و ارائه خدمات ویژه به کود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های آموزشی کلاسیک ویژه کودکان کار

برگزاری دوره های آموزشی کلاسیک ویژه کودکان کار