مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 14:202018-01-17اقتصادي

افزایش 10 درصدی آمار مجروحان تصادفات رانندگی در کشور


رییس هشتمین سمینار بین المللی کاهش سوانح و حوادث ترافیکی گفت: سالیانه در جهان یک میلیون و 200 هزار نفر در تصادفات فوت می کنند و 50 میلیون نفر مصدوم و مجروح می شوند که جراحات 3 تا 4 میلیون نفر ماندگار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کامران باقری لنکرانی در نشست خبری سمینار بین المللی کاهش سوانح و حوادث ترافیکی درباره آمارهای سوانح ترافیکی در کشور گفت: از زمان ورود ماشین به کشور تا سال 84 هرسال باافزایش مرگ و میر مواجه بودیم و از سال 85 برای اولین بار روند مرگ و میر ترافیکی کاهش پیدا کرد که دستاورد مهمی بود، اما این روند از سال 93 تقریبا به حالت ثبات رسید و تغییرات آن قابل قبول نیست در سال 93 بر اساس آمارها 16 هزار و 872 نفر فوت کردند و این آمار در سال 94 به 16 هزار و 584 نفر رسید، در سال 95 نیز آمارها عدد 15 هزار و 932 نفر را نشان دادند که این تغییرات از لحاظ آماری اهمیت قابل توجهی ندارند.

ضمن اینکه باید توجه کنیم در کشور ما آمار های رسمی مثل بسیاری از کشورهای دیگر حدود 30 درصد با واقعیت فاصله دارد که این مساله اغلب مربوط به نحوه ثبت آمارهاست و گاهی ممکن است دلایل مرگ چیز دیگری ثبت شود.

افزایش 10 درصدی آمار مجروحان تصادفات رانندگی در کشور باقری لنکرانی بااشاره به اینکه آمارها در زمینه وضعیت مجروحان برخلاف توضیحات روند افزایشی را نشان می دهد، گفت: بر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی آمار مجروحان تصادفات رانندگی در کشور

افزایش 10 درصدی آمار مجروحان تصادفات رانندگی در کشور