مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 14:252018-01-17پزشكي

رضایت بالای مصرف کنندگان از عملکرد محلول «لاناریا»ی دکتر نوروزیان


تبلیغ داروهای غیرموثر در پیشگیری از ریزش و محرک رویش مجدد مو موجب بی اعتمادی فراوان متقاضیان این گونه داروها شده اما در این میان یک محلول ساخت داخل توانسته است با عملکرد موثر رضایت بالای مصرفر کنندگان را جلب کند.

- رضایت بالای مصرف کنندگان از عملکرد محلول لاناریا ی دکتر نوروزیان تبلیغ داروهای غیرموثر در پیشگیری از ریزش و محرک رویش مجدد مو موجب بی اعتمادی فراوان متقاضیان این گونه داروها شده اما در این میان یک محلول ساخت داخل توانسته است با عملکرد موثر رضایت بالای مصرفر کنندگان را جلب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، با وجود پیشرفت های ایجاد شده در پزشکی پوست و مو و توسعه روش های مداخله در رویش از قبیل انواع روش کاشت مو، نتایج بسیاری از روش های کاشت مو -به رغم هزینه های سنگین مرتبط و دردسرهایی که برای متقاضیان قبل و بعد از کاشت مو به وجود می آید- با آنچه مدنظر متقاضیان است تفاوت عمده ای دارد که این امر موجب گسترش نارضایتی از این روش ها شده است.

به همین دلیل استقبال از داروها و محلول های طبیعی و گیاهی که بدون مداخله و جراحی و کاشت مو موجب پیشگیری از ریزش شود و با فعال کردن ارگانیسم رویش مو به با مراکز معتبر فروش ارتباط داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت بالای مصرف کنندگان از عملکرد محلول «لاناریا»ی دکتر نوروزیان

رضایت بالای مصرف کنندگان از عملکرد محلول «لاناریا»ی دکتر نوروزیان