مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 14:052018-01-20اجتماعي

اتوبوس های برقی گازی به پاک شدن هوای مشهد کمک می کند


باتوجه به اینکه مشهد از لحاظ برق مشکلی ندارد، به دنبال تامین اتوبوس های برقی گازی به ناوگان حمل ونقل عمومی هستیم تا از آلودگی هوای مشهد کاسته شود.

- شهردار مشهد گفت: باتوجه به اینکه مشهد از لحاظ برق مشکلی ندارد، به دنبال تامین اتوبوس های برقی گازی به ناوگان حمل ونقل عمومی هستیم تا از آلودگی هوای مشهد کاسته شود.

قاسم تقی زاده خامسی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ناوگان حمل ونقل شهر مشهد، در مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی خلاصه می شود.

وی افزود: در مترو ، 4 خط در مشهد وجود دارد که خط یک آن به اتمام رسیده، خط دو نیمه تمام است، خط سه شروع شده و خط چهار هم که هنوز شروع نشده و به دنبال این هستیم که اگر بتوانیم انشالله این کارها را پیگیری کنیم و بتوانیم زودتر به نتیجه برسانیم و البته اعتبار زیادی می خواهد، در حال تلاش هستیم که کار را به نحو مطلوب پیش ببریم.

شهردار مشهد تصریح کرد: در اتوبوسرانی، مشهد از نظر تعداد اتوبوس خیلی مشکلی ندارد اما 25 درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است.

ما برنامه ای که گذاشتیم این است که تا پایان سال 96 انشالله 20 درصد ناوگان را نوسازی و 5 درصد هم سال دیگر بازسازی کنیم و این موضوع بسیار جدی و اعتبار زیادی میخواهد، اما در تلاش هستیم هرچه پول داریم بکار ببریم که این موضوع را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتوبوس های برقی گازی به پاک شدن هوای مشهد کمک می کند

اتوبوس های برقی گازی به پاک شدن هوای مشهد کمک می کند