مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 10:502018-01-21اقتصادي

توزیع «سبد کالا» جدید در آینده نزدیک / حداقل و حداکثر ارزش ریالی سبد


موضوع مبارزه با فقر غذایی از سال 93 در ردیف سیاست های رفاهی دولت یازدهم قرار گرفت و وزارت رفاه که مجری این طرح بود، امر شناسایی فقرا را آغاز و موفق شد این بسته ها را تا چهار مرحله در سال اول اجرا توزیع کند.

- توزیع سبد کالا جدید در آینده نزدیک / حداقل و حداکثر ارزش ریالی سبد موضوع مبارزه با فقر غذایی از سال 93 در ردیف سیاست های رفاهی دولت یازدهم قرار گرفت و وزارت رفاه که مجری این طرح بود، امر شناسایی فقرا را آغاز و موفق شد این بسته ها را تا چهار مرحله در سال اول اجرا توزیع کند.

این سیاست استمرار یافت به گونه ای که می توان گفت از ابتدای اجرای برنامه، هر سال یک تا دو مرتبه و در مجموع تا کنون 8 مرحله سبد امنیت غذایی توزیع شده است؛ هرچند طبق وعده وزیر رفاه قرار بود دفعات توزیع سبدهای غذایی افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دهه 60 کوپن یا کالابرگ توزیع می شد که بعدها متوقف شد.

در سال 92 وزارت بازرگانی اقدام به ارائه سبد کالا کرد که با مشکلات فراوانی همراه بود به طور مثال سیستم توزیع دولتی کارآمد نبود، تعادل عرضه و تقاضا در مناطق مختلف وجود نداشت، بسیاری افراد از دریافت سبد جا می ماندند و بعضا خیلی دیگر ناچار بودند ساعت ها در صف های طولانی بایستند و در آخر حتی کالای مورد نظر را دریافت نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع «سبد کالا» جدید در آینده نزدیک / حداقل و حداکثر ارزش ریالی سبد

توزیع «سبد کالا» جدید در آینده نزدیک / حداقل و حداکثر ارزش ریالی سبد