مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 10:202018-01-24اقتصادي

میزان فروش آیفون 10 اعلام شد


طبق آمار بدست آمده، شرکت اپل در فصل تعطیلات سال نوی میلادی 29 میلیون دستگاه گوشی هوشمند آیفون 10 (ایکس) را به فروش رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، به تازگی یک موسسه تحقیقاتی تحت عنوان "کانالیس" گزارش و آمار جدیدی را منتشر کرده است که نشان می دهد شرکت اپل در طول مدت سه ماه پایانی سال گذشته میلادی یعنی از ماه اکتبر تا پایان دسامبر تعداد 29 میلیون دستگاه پرچمدار آیفون 10 را به فروش رسانده است.

بن استانتون – تحلیلگر موسسه تحقیقاتی کانالیس – در این باره خاطر نشان کرد علی رغم آنکه قیمت جدیدترین پرچمدار اپل یعنی آیفون 10 بسیار بالاتر از گوشی های مشابه بازار است اما جالب است که اپل توانسته فروش و تقاضای قابل ملاحظه ای را برای خود رقم بزند.

وی بر این باور است باتوجه به قیمت بالای این محصول، هیچ غول تکنولوژی حتی خود شرکت اپل نیز توقع چنین آمار فروش بالایی را نداشت.

او در ادامه می گوید :"البته که چنین آمار فروش بالایی به طور قطع برای شرکت سازنده این پرچمدار شگفت انگیز یعنی اپل خبر بسیار خوشایند و خوشحال کننده ای به شمار می آید".

این اظهارات در حالی گفته می شود که یکی دیگر از تحلیلگران موسسه تحقیقاتی کی جی آی به نام مینگ چی کو پیشتر گفته بود که اپل نتوانسته است آن تعداد مورد نظر خود را به فروش برساند و احتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان فروش آیفون 10 اعلام شد

میزان فروش آیفون 10 اعلام شد