مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1396 ساعت 10:502018-01-24دانش

سومین جایزه بین المللی پژوهشگاه علوم ورزشی برگزار می شود


سومین جایزه بین المللی پژوهشگاه علوم ورزشی، اسفندماه امسال به همت پژوهشگاه علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین جایزه بین المللی پژوهشگاه علوم ورزشی با عنوان ایده های خلاقانه در طراحی جشنواره های موضوعی بازی های حرکتی کودکان برگزار می شود.

این مسابقه با هدف تنوع بخشی به برنامه های بازی و ورزش کودکان از طریق شناسایی ایده های خلاقانه در طراحی یک مجموعه بازی حرکتی با یک موضوع خاص و تقویت و پرورش خلاقیت و نوآوری والدین، مربیان و دست اندرکاران حوزه کودک در خصوص طراحی بازی های حرکتی برپا می شود.

در این جشنواره بازی های ارائه شده حتما باید بر تقویت انواع مهارت های حرکتی پایه کودکان (مهارت های جابجایی، کنترل شی، تعادلی و.

) و همچنین آمادگی جسمانی و حرکتی تأکید کنند، توجه به حفظ ایمنی و سلامت کودکان هنگام بازی ارائه شده یکی دیگر از ضرورت های ارائه طرح به این جشنواره است.

همچنین بازی ها برای دامنه سنی 3 تا 5 سال و یا 5 تا 7 سال طراحی شده است، در نتیجه ایده پرداز باید دامنه سنی هدف خود را مشخص کند.

از دیگر مشخصات بازی های طراحی شده این است که علاوه بر تقویت رشد مهارت های حرکتی و آمادگی جسمانی باید بتوانند به ابعاد دیگر رشد مانند رشد اجتماعی، شناختی، هیجانی و عاطفی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جایزه بین المللی پژوهشگاه علوم ورزشی برگزار می شود

سومین جایزه بین المللی پژوهشگاه علوم ورزشی برگزار می شود