مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1396 ساعت 09:202018-01-28بين الملل

اپوزیسیون ونزوئلا در مذاکرات جمهوری دومینیکن شرکت می کند


اپوزیسیون ونزوئلا اعلام کرد با وجود اعتراض به دیدگاه "مستبدانه" رییس جمهوری این کشور، در مذاکرات با دولت کاراکاس که قرار است در جمهوری دومینیکن برگزار شود، - بخشی از اپوزیسیون ونزوئلا اپوزیسیون ونزوئلا اعلام کرد با وجود اعتراض به دیدگاه "مستبدانه" رییس جمهوری این کشور، در مذاکرات با دولت کاراکاس که قرار است در جمهوری دومینیکن برگزار شود، شرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ائتلاف اپوزیسیون ونزوئلا گفته که در مذاکرات روز دوشنبه شرکت می کند و خواستار تضمین های انتخاباتی است.

انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا قرار است پیش از پایان آوریل سال جاری میلادی برگزار شود.

انریکه کاپریلس و لئوپولدو لوپز، دو تن از رهبران اپوزیسیون ونزوئلا از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور منع شده اند.

ائتلاف اپوزیسیون اعلام کرد: بر این باوریم که این دیدار در جمهوری دومینیکن فرصتی برای دولت به منظور بازنگری تصمیمات اخیرش است و از گرفتار شدن کشور در ناآرامی غیرقابل مدیریت جلوگیری به عمل می آید.

دولت ونزوئلا اخیرا ائتلاف اپوزیسیون را از شرکت در انتخابات منع کرده است که مخالفان معتقدند هدف از آن این است که دولت می خواهد اپوزیسیون با یک کاندیدای واحد در انتخابات شرکت نکند و شانسی در انتخابات نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپوزیسیون ونزوئلا در مذاکرات جمهوری دومینیکن شرکت می کند

اپوزیسیون ونزوئلا در مذاکرات جمهوری دومینیکن شرکت می کند