مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1396 ساعت 11:352018-01-29سياسي

اعزام بیش از 500 مبلغ خواهر در ایام فاطمیه به مناطق مختلف آذربایجان غربی


معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: در ایام فاطمیه امسال بیش از 500 مبلغ دینی خواهر به مناطق مختلف استان اعزام می شود.

- سمیه مرتاض در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برنامه های حوزه های علمیه خواهران افزود: در ایام فاطمیه امسال بیش از 500 مبلغ قرآنی و دینی به مناطق مختلف استان و همچنین به دانشگاه ها، مساجد و مدارس طرح امین اعزام می شود.

معاون فرهنگی مدیریت حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی با تاکید به اینکه امسال 8 برنامه کلی در ایام فاطمیه در استان برگزار می شود تصریح کرد:در ایام فاطمیه نشستی با محوریت فاطمه شناسی برای طلبه های خواهر به صورت منطقه ای در مدارس الزهرای میاندوآب و خوی با حضور مبلغان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 250 نفر در مسابقات حفظ خطبه فدکیه شرکت کرده بودند اظهار کرد: چهارمین دوره مسابقات حفظ خطبه فدکیه حضرت زهرا امسال در 12 مدرسه حوزه علمیه برگزار خواهد شد و به نفرات اول نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

مرتاض ادامه داد:امسال نیز همچون سال گذشته خواهران مبلغ فرهنگی به صورت جهادی به مناطق محروم و روستایی با هدف و محوریت آشناسازی مردم با حضرت زهرا (س)، سیره خانوادگی و تربیتی حضرت زهرا(س) اعزام خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیش از 500 مبلغ خواهر در ایام فاطمیه به مناطق مختلف آذربایجان غربی

اعزام بیش از 500 مبلغ خواهر در ایام فاطمیه به مناطق مختلف آذربایجان غربی