مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1396 ساعت 13:452018-01-29سياسي

ابراز امیدواری نوری شاهرودی بر گسترش روابط فرهنگی و هنری تهران و مسقط


سالار عقیلی و گروه همراهش در جریان سفر به مسقط برای شرکت در مراسم افتتاحیه بخش موسیقی عرفانی جشنواره فرهنگی بین المللی عمان با سفیر ایران در این کشور عربی دیدار و گفت وگو کردند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سالار عقیلی و گروه همراهش شامل حریر شریعت زاده (نوازنده دف و پیانو)، ماهور عقیلی (نوازنده تنبک)، علی خشتی نژاد (نوازنده تار)، علیرضا دریایی (کمانچه)، حسین محمودی مجد (سنتور) و محمدرضا اسکندری حجت الاسلام نوری شاهرودی ، سفیر جمهوری اسلامی ایران و بهمن اکبری، رایزن فرهنگی ایران در مسقط دیدار کردند.

در این دیدار سفیر کشورمان در این دیدار با تاکید بر اینکه روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور ایران و عمان در حال پیشرفت است ،گفت: نیازمند آن هستیم که روابط فرهنگی و هنری بویژه موسیقی به همراه آن، گسترش یابد.

وی ابراز امیدواری کرد: گروه های فرهنگی ایرانی بتوانند نقش بسزایی در توسعه و تعمیق همکاری فرهنگی میان دو ملت بویژه فرهیختگان و علاقه مندان به ایران داشته باشند.

سالار عقیلی نیز در این دیدار، با تقدیر از تلاش های رایزنی فرهنگی ایران جهت تنظیم این برنامه، اعلام آمادگی کرد تا در دیگر برنامه های این کشور نیز حضور پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری نوری شاهرودی بر گسترش روابط فرهنگی و هنری تهران و مسقط

ابراز امیدواری نوری شاهرودی بر گسترش روابط فرهنگی و هنری تهران و مسقط