مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1396 ساعت 16:462018-01-30سياسي

صیانت و حفاظت از موقوفات؛ مهم ترین رسالت آستان قدس رضوی


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: صیانت و حفاظت از موقوفات و اجرای نیات واقفان، یکی از مهم ترین رسالت های آستان قدس رضوی رضوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید مرتضی بختیاری در برنامه اشاره سیمای خراسان رضوی به تشریح دستاوردهای آستان قدس رضوی پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در دوران تولیت فقید، آیت الله واعظ طبسی اقدامات زیربنایی و گسترده ای صورت گرفت که باید در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامی، یاد و خاطره آن مبارز و مجاهد بزرگ را گرامی بداریم.

وی اضافه کرد: صیانت و حفاظت از موقوفات و اجرای نیات واقفان، مهم ترین رسالت های آستان قدس رضوی است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: مهم ترین اقدام پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ساماندهی و تعیین سرفصل های موقوفاتی آستان مقدس امام رضا(ع) بر اساس نیات واقفان نیک اندیش بوده، زیرا درآمدها و هزینه های این آستان بر اساس وقف و نذر است.

بختیاری ادامه داد: مساحت حرم مطهر رضوی در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به بیش از یک میلیون متر مربع رسیده که با تمام قرون و سال های پس از شهادت امام رضا(ع) قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در منشور 7گانه انتصاب تولیت معزز آستان قدس رضوی راهبردها و اولویت های جدید را برشمردند، گفت: این مجموعه معنوی در دوره جدید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت و حفاظت از موقوفات؛ مهم ترین رسالت آستان قدس رضوی

صیانت و حفاظت از موقوفات؛ مهم ترین رسالت آستان قدس رضوی