مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1396 ساعت 14:362018-02-03بين الملل

تعویق سفر ولی عهد سعودی به اروپا؛ «چهره مخدوش» از موانع سفر بن سلمان


ولی‎عهد سعودی در حالی قصد سفر به برخی کشورهای اروپایی و بعد از آن آمریکا دارد که برای بهبود چهره مخدوش خود با مشکلات منطقه‎ای از قبیل جنگ یمن، - تعویق سفر ولی عهد سعودی به اروپا؛ چهره مخدوش از موانع سفر بن سلمان ولی‎عهد سعودی در حالی قصد سفر به برخی کشورهای اروپایی و بعد از آن آمریکا دارد که برای بهبود چهره مخدوش خود با مشکلات منطقه‎ای از قبیل جنگ یمن، محاصره قطر و همچنین تنش با ایران مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل به نقل از منابع انگلیسی گزارش داد که سفر ولی عهد سعودی به انگلیس به دلیل اعتراضات فعالان حقوقی و رسانه‎ای به تعویق افتاده و به زمان دیگری موکول شده است.

 محمد بن سلمان قرار بود اوایل فوریه سال جدید میلادی به لندن سفر کند، اما یک منبع آگاه انگلیسی که خواست نامش فاش نشود به پایگاه خبری عربی 21 گفته که این سفر به تعویق افتاده و به زمان دیگری موکول شده است.

عربی 21 درباره علت تعویق سفر بن سلمان به لندن نوشت: سفر ولی عهد سعودی به دلیل نقشش در عملیات طوفان قاطع علیه یمن که ارتکاب جنایت جنگی محسوب می شود، به تعویق افتاده است.

وجهه مخدوش ولی عهد سعودی در اروپا علاوه بر این، دلایل و موانع دیگری نیز هست؛ محمد بن سلمان پس از بازداشت شماری از شاهزادگان، تجار و مسئولان سعودی به اتهام فساد و در حقیقت به دلیل تصرف بخش بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق سفر ولی عهد سعودی به اروپا؛ «چهره مخدوش» از موانع سفر بن سلمان

تعویق سفر ولی عهد سعودی به اروپا؛ «چهره مخدوش» از موانع سفر بن سلمان