مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1396 ساعت 16:062018-02-03حوادث

تازه ترین اعترافات سارقان مسلح بساط دستفروشی مان را جمع کردند سارق شدیم


دو برادر سارق مسلح که چند روز پیش دستگیری شان در محدوده خلیج فارس کلی سر و صدا به پا کرد امروز صبح در شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 حضور یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوادث فارس، در ساعت سه و نیم بعدازظهر روز چهارشنبه فردی 50 ساله در خیابان خلیج فارس به واحد گشت مراجعه کرد و از یک واقعه هولناک خبر داد.

وی بیان داشت با موتور سیکلت خود که وسیله ارتزاقش است در میدان آزادی دو نفر جوان را سوار کرده که این دو نفر از او درخواست کردند به سمت بیمارستان فیاض بخش برود.

در نزدیکی مقصد یکی از آنان با اسلحه او را تهدید کرده و گفت به سمت باغ پرندگان حرکت کند که مرد میانسال نیز مجبور می شود به حرف آنها گوش کند و وقتی آنها به جلوی باغ پرندگان می رسند راکب را به پایین پرت کرده و خودشان از محل دور می شوند.

با اظهارات این مرد، ماموران کلانتری خلیج فارس در محدوده های مورد نظر اقدام به گشت زنی کرده و دقایقی بعد در حوالی محل حادثه موفق به بازداشت دو متهم فراری شدند.

از این دو نفر یک قبضه سلاح کمری، یک شوکر و یک اسپری اشک آور کشف و ضبط شد.

دو متهم این پرونده که برادر هستند صبح امروز به دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شدند و در برابر بازپرس علی وسیله ایردموسی برای بازپرسی ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین اعترافات سارقان مسلح بساط دستفروشی مان را جمع کردند سارق شدیم

تازه ترین اعترافات سارقان مسلح بساط دستفروشی مان را جمع کردند سارق شدیم