مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1396 ساعت 16:552018-02-03سياسي

وفاق جمعی بین مسئولان و مردم، موجب ناکامی اغتشاشگران


رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید به اینکه توسعه در تمام حوزه ها با همدلی و همراهی مسئولان استان محقق می شود، گفت: در نا آرامی های اخیر مشاهده شد که با تدبیر و وفاق جمعی که بین مسئولان و مردم شکل گرفت ناکامی اغتشاشگران در کرمان را به دنبال داشت که مورد .

- رییس کل دادگستری استان کرمان با تاکید به اینکه توسعه در تمام حوزه ها با همدلی و همراهی مسئولان استان محقق می شود، گفت: در نا آرامی های اخیر مشاهده شد که با تدبیر و وفاق جمعی که بین مسئولان و مردم شکل گرفت ناکامی اغتشاشگران در کرمان را به دنبال داشت که مورد توجه مسئولان کشوری قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یدالله موحد در دیدار فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه های استان کرمان با بیان اینکه مسئولیت حفاظت از پروازها و فرودگاه ها خطیر و حساس است، گفت: امنیت در تمام ابعادش در سطوح مختلف داخلی، خارجی و مرزها مهم و یک امر حیاتی است.

موحد اظهار کرد: اگر یک هواپیما که حامل تعدادی زیادی از مردم است دچار حادثه ای شود قطعاً کشور چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین الملی دچار چالش می شود و این جایگاه و اهمیت سپاه حفاظت فرودگاه هارا نشان می دهد.

وی خطاب به مسئولان حفاظت فرودگاه ها اظهار کرد: حقوق شهروندی و امنیت مردم هر دو مهم هستند و تلفیق این دو گاهی مشکل و دشوار است؛ از یک طرف ملاحظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وفاق جمعی بین مسئولان و مردم، موجب ناکامی اغتشاشگران

وفاق جمعی بین مسئولان و مردم، موجب ناکامی اغتشاشگران