مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1396 ساعت 06:362018-02-07اقتصادي

ایوب محمدیان، امیر مانیان، مریم خداداد برمی طراحی مدل کسب و کار مرکز رشد مجازی در ایران


در این مقاله به طراحی مدل کسب و کار مرکز رشد مجازی کسب و کار در ایران پرداخته شده است.

- چکیده مرکز رشد کسب وکار، یک ابزار توسعه اقتصادی است که به تسریع رشد و موفقیت شرکت های کارآفرینانه از طریق ارائه مجموعه ای از خدمات و منابع حمایتی کسب وکار کمک می نماید.

امروزه با پیشرفت اینترنت و حرکت کسب وکارها به سمت فضای مجازی، راه اندازی یک مرکز رشد مجازی می تواند بسیار مهم باشد، به گونه ای که در سایر کشورها نیز مورد توجه قرار گرفته است.

با توجه به رقابت روزافزون بنگاه های اقتصادی در صنایع مختلف و پویایی موجود در محیط های کسب و کار، طراحی مدل کسب و کار را می توان مقدمه ای برای شروع یک کسب و کار موفق دانست.

متناسب با این امر، توجه به مدل کسب و کار مراکز رشد مجازی کسب و کار نیز اهمیت می یابد.

در این مقاله به طراحی مدل کسب و کار مرکز رشد مجازی کسب و کار در ایران پرداخته شده است.

این طراحی به کمک مطالعه ادبیات مرتبط، نتایج حاصل از مصاحبه با خبرگان و الگوگیری از چند مرکز رشد مجازی موفق در دنیا طراحی شده است.

در حال حاضر مدل های بسیاری برای شناسایی اجزا مدل کسب وکار و روابط بین آن طراحی و انتشار یافته که معروف ترین و کامل ترین آن ها مدل 9 عنصری استروالدر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایوب محمدیان، امیر مانیان، مریم خداداد برمی طراحی مدل کسب و کار مرکز رشد مجازی در ایران

ایوب محمدیان، امیر مانیان، مریم خداداد برمی طراحی مدل کسب و کار مرکز رشد مجازی در ایران