مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1396 ساعت 02:402018-02-07اقتصادي

جزییات استقراض برای احیای دریاچه ارومیه


مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه با اشاره به جزییات استقراض برای احیای دریاچه ارومیه اظهار کرد: در حال حاضر برای اجرای پروژه های احیای دریاچه ارومیه حدود 3 میلیارد دلار نیاز داریم که این مبلغ از طریق سرمایه گذاری های داخلی و خارجی باید تامین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی ماه های گذشته مسئولان ستاد احیای دریاچه ارومیه بارها، کمبود اعتبارات را مهمترین مانع پیش روی احیای دریاچه عنوان کرده و هشدار داده بودند که در صورت ادامه بی نظمی در تامین بودجه ستاد، احیای دریاچه 40 سال طول می کشد.

به همین علت عیسی کلانتری - مدیر ستاد احیای دریاچه ارومیه و رییس سازمان حفاظت محیط زیست -چند ماه پیش پیشنهاد جدیدی را برای استقراض از خارج مطرح کرد و خواستار موافقت دولت با این پیشنهاد شد.

چند روز پیش کلانتری خبر داد که دولت با این پیشنهاد ستاد احیای دریاچه ارومیه موافقت کرده است.

مسعود تجریشی- مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه - در گفت وگو با ایسنا به جزییات مربوط به دریافت این فایناس پرداخت و گفت: برای احیای دریاچه ارومیه در هر سال به مبلغی حدود 1200 تا 1300 میلیارد تومان نیاز داریم و از آنجا که منبع تامین این مبلغ، ماده 10 و 12 است؛ همواره مشکلاتی در تامین بودجه ستاد وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات استقراض برای احیای دریاچه ارومیه

جزییات استقراض برای احیای دریاچه ارومیه