مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1396 ساعت 11:462018-02-10فرهنگي

ایران، سینما رکس و میدان ژاله در سالن سعدی اصفهان


نمایش «ایران» که با نام پیشین خود (ترانه های انقلاب) توانسته بود منتخب نخستین جشنواره تئاتر روح الله شود، در ایام الله دهه فجر با حمایت حوزه هنری اصفهان در سالن سعدی به روی صحنه می رود.

- نمایش ایران که با نام پیشین خود (ترانه های انقلاب) توانسته بود منتخب نخستین جشنواره تئاتر روح الله شود، در ایام الله دهه فجر با حمایت حوزه هنری اصفهان در سالن سعدی به روی صحنه می رود.

عاطفه نقوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نمایش ایران در واقع به آخرین روزهای سال 57 و حوادثی که منجر به انقلاب اسلامی شده می پردازد و حادثه سینما رکس آبادان و میدان ژاله محوریت موضوعی اصلی این نمایش است.

وی افزود: ایران داستان دختر نوجوانی است که پدر خود را در سینما رکس آبادان و مادر خود را در میدان ژاله تهران از دست می دهد اما با شدت گرفتن حوادث انقلاب، ایران به مردم می پیوندد.

طراح و کارگردان نمایش ایران درباره ویژگی اجرایی این نمایش گفت: نمایش ایران یک نمایش مونولوگ(تک گویی) است و همان طور که می دانید نمایش های مونولوگ انواع گوناگونی دارد که نمایش ایران در جایگاه خودگویی و حدیث نفس جای می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایش ایران به نویسندگی عاطفه نقوی و جمال نوروزباقری از 21 بهمن ماه تا 3 اسفند ماه به غیر از روز سه شنبه 24 بهمن ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران، سینما رکس و میدان ژاله در سالن سعدی اصفهان

ایران، سینما رکس و میدان ژاله در سالن سعدی اصفهان