موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 15:362018-02-14حوادث

مرد جوان در پاتوق معتادان به دنبال زنش می گشت


مرد جوانی که به دست ماموران کلانتری بازار و به اتهام خفتگیری بازداشت شده بود مدعیست در آن محل اشتباهی دستگیر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوادث فارس، بامداد امروز بود که مرد 37 ساله ای در میان جمعیت معتادان بازار مولوی توسط ماموران کلانتری به عنوان خفتگیر از یک معتاد شناسایی و بازداشت شد.

این مرد که فرشید نام داشت برای انجام مراحل تکمیلی پرونده اش و همچنین تعیین تکلیف از سوی مأموران کلانتری به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 آورده شد.

وی وقتی در برابر بازپرس علی وسیله ایردموسی قرار گرفت ماجرای بازداشت شدنش را اینگونه مطرح کرد که من زنی معتاد دارم و از دیشب که از خانه فرار کرده تا مواد تهیه کند.

فرشید مدعی شد در بین پاتوق معتادان به دنبالش می گشتم و چون پاتوق مواد فروشان پایتخت در آن موقع شب بازار مولوی است بر این اساس به آنجا رفتم.

بازپرس از او علت سوابق بازداشتش را پرسید که او مدعی شد: من بیش از سه سال است که از زندان آزاد شده ام و دیگر به سراغ هیچ خلافی نرفته ام.

وی افزود: بعد از آزادی با کمک خانواده ام در بازار مولوی یک کار و کاسبی راه انداختم و آنجا در کار لباس هستم.

با همسرم نیز همانجا آشنا شدم.

او معتاد بود و تصمیم گرفتم او را به کمپ ببرم و ترکش بدهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد جوان در پاتوق معتادان به دنبال زنش می گشت

مرد جوان در پاتوق معتادان به دنبال زنش می گشت