مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1396 ساعت 12:412018-02-16سياسي

از متن قانون/ 16 خط قرمز تولید و انتشار محتوای دیجیتال را بشناسید


با گسترش شبکه های اجتماعی و نفوذ اینترنت در کشورمان خوب است خطوط قرمز برای تولید و انتشار محتوای دیجیتال در کشورمان را بشناسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی "، از اواسط دهه 1990 میلادی بود که جهان با یک مفهوم تازه در برقراری ارتباط مواجه شد و آن چیزی نبود جز همگانی شدن اینترنت.

از همان سالها بود که اینترنت به صورت یک شبکه همگانی و جهان شمول درآمد و وابسته شدن تمامی فعالیت های بشر به اینترنت را به همراه داشت.

این وابستگی در مقیاسی بسیار عظیم و در زمانی چنین کوتاه، حکایت از آغاز یک دوران تاریخی نوین در عرصه های گوناگون علوم، فناوری داشت.

اینترنت سامانه ای جهانی از شبکه های رایانه ای به هم پیوسته است که از پروتکل مجموعه پروتکل اینترنت برای ارتباط با یکدیگر استفاده می کنند.

به عبارت دیگر اینترنت، شبکه شبکه ها است که از میلیون ها شبکه خصوصی، عمومی، دانشگاهی، تجاری و دولتی در اندازه های محلی و کوچک تا جهانی و بسیار بزرگ تشکیل شده است که با آرایه وسیعی از فناوری های الکترونیکی و نوری به هم متصل شده اند.

با گسترش اینترنت و همچنین استفاده از آن موضوع تخلفات و جرائم رخ داده در این فضا نیز مورد توجه دولت ها و ملت ها قرار گرفت.

از این رو در کشور ما هم قانون جرائم رایانه ای تدوین و سپس به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از متن قانون/ 16 خط قرمز تولید و انتشار محتوای دیجیتال را بشناسید

از متن قانون/ 16 خط قرمز تولید و انتشار محتوای دیجیتال را بشناسید